måndag 3 mars 2008

whats the altitude - cut chemist

dagen idag blir förhoppningsvis bra.
det började inte bra med attmina morgonrutiner stördes för att mamma gick upp samtidigt som mig
jag måste vara själv på morgonen hemma
och nu har hon börjat nytt jobb och går upp samtidigt som jag
men vi får lösa det på nåt sätt, fixa en extralägenhet till morgonen eller så. haha

svenska och glömd skrivbok hemma
jag tycker verkligen inte om det vi håller på med nu, romantiken. UG
senare blir det dans med erica,
och sen fika med densamme och celina!
L Y C K A

sen, när vårt projekt är slut vi fått vila oss från dansen ett tag,
så tar vi tag i whats the altitude - cut chemist

3 kommentarer:

Anonym sa...

Din blogg har blivit en datorrutin för mig nu Anna :) hehe. Men det är ju bara bra!

Jag funderar lite på låten, du har inte ngt musiknedladdningsprogram? (långt ord..)

tack för idag!

servetter är Fula

Anonym sa...

Hehe, kul att du bloggar så pass nu. Jag kan inte heller slita mig, har skaffat en igen. jag är knep :D

Kram, tycker om dej!

Filly and Willy sa...

en egen lägenhet:P
hah
jag vill också ha det, fast inte så kanske:P