lördag 1 mars 2008

1 mars

det är så sjukt vad tiden går fort
jag vill inte att den ska göra det, snart är tre år slut
för tillfället känns det som om en del av mitt hjärta kommer slitas ut
men det kanske är att överreagera lite.

idag gick jag upp tidigt
jag blev sjukt sur när jag såg att det snöade
det ska ju vara VÅR nu !
men jag gav mig ut och sprang, trots allt.
ibland är jag lite duktig

sen gick jag till robin
vi åt glass och pratade om våra skadade ben
vid 14.30 väntade handboll, jag som aldrig går på sånt
men det var skoj, även fast tanten som satt jämte mig skulle kunna vara ganska jobbig

ikväll blir det nog att ta det lugnt
trots alla alternativ
egentligen är jag lite pepp på passion, fast det blir nog en diss ändå

1 kommentar:

Filly and Willy sa...

Det blir diss här med. Köra lillebror till Vrigstad och ta detlugnt hemma med småsyskon liksom. :)